Semafor bir iklim muhabiri tuttuğunda ve Chevron reklamlarını sattığında


Semafor bir iklim muhabiri tuttuğunda ve Chevron reklamlarını sattığında
Bill Mili

Paul Farhi The Washington Post, haber girişimi Semafor’un tanınmış bir gazeteciyi işe alma kararının ardındaki sorunları inceliyor. Bill Mili iklimi ele almak ve ardından Chevron’a reklam satmak, bu da Spindle’ın ayrılmasıyla sonuçlandı.

Farhi şöyle yazıyor: “Semafor, Spindle’ın istihdamının ayrıntılarına değinme konusunda isteksiz ama işten çıkarılmasının reklam ortaklıklarıyla hiçbir ilgisi olmadığını söyledi. Sitenin editörü ve kurucu ortağı Ben Smith, şirketin ‘sağlam’ reklamcılık politikasına atıfta bulunan önceki açıklamasını erteledi ve ekledi: ‘Reklam talepleri nedeniyle reklamları kaldırmadık ve iklim haber bülteninin bir dizi dönüşümlü sponsoruna sahibiz.’

“Spindle’ın Semafor’un reklam politikalarına yönelik kamuoyu eleştirisi, genellikle perde arkasında kalan tartışmalara alışılmadık bir bakış sunuyor. Ana akım gazeteciler işlerini destekleyen reklamlara itirazda bulunmaktan kaçınma eğilimindedirler – zaten genellikle bu konuda çok az söz hakları vardır. Ve medya kuruluşları, haber endüstrisi tehlikedeyken reklamları veya sponsorlukları geri çevirmekten genellikle nefret eder. kesintilerle karşı karşıya ve işten çıkarmalar.

Ancak 60 yaşındaki eski bir Wall Street Journal editörü ve muhabiri olan Spindle, haber medyasının fosil yakıt üreticileriyle işbirliği yapma konusunda zor bir seçim yapma zamanının geldiğini savunuyor. Dünya’nın iklimini istikrarsızlaştırmak büyük miktarlarda ısı tutucu molekülleri atmosfere pompalayarak. Endüstriyi, tütün pazarlamacılarıyla karşılaştırır. reklamlar kaldırıldı artan sağlık endişeleri nedeniyle 1970 yılında federal bir yasa ile radyo ve televizyondan.

Devamını oku Burada.




Kaynak : https://talkingbiznews.com/media-news/when-semafor-hired-a-climate-reporter-and-sold-chevron-ads/

SMM Panel PDF Kitap indir